24 Ocak 2012 Salı

Üç Numara Saç ve Kirli Sakal

Erkek teorime göre: erkek dediğinin saçı üç numara olacak ve kirli sakalı olacak. Tamam kabul ediyorum herkese yakışmıyo bu. Özellikle renkli gözlü erkeklerde çok iyi gidiyo.
Bir örnekle açıklayalım:
Ben erkeğe uzun sakalı yakıştıramıyorum. Çok pis geliyo bana. Saç için de aynı şeyi söyleyebilirim. Ama inkar etmiyorum bazı erkeklere cidden  uzun saç yakışıyo.
Bir örnekle açıklayalım:
Gerçi bu film gereğiydi ama olsun :) Herkesin kabul etmesi gereken bir şey varsa o da Orlando Bloom'a en çok bu saçın yakıştığıdır :D
Tabi ki başka halleri de yakışıklı ama şimdi o konuya girmicem :)
Kısa saç ve sakaldan bahsediyorduk.
Mesela Behlül'ün yani Kıvanç Tatlıtuğ'un uzun saçlı halini seveni görmedim. Çok çocuksu ve yağlı duruyodu.
En iyi hali tabi ki de bu haliydi :
Sanırım ne demek istediğimi herkes anladı. Daha fazla erkek resmi koyarak blogumu Biscolata reklamına çevirmek istemiyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder