24 Ocak 2012 Salı

The Oxford Murders
Bilen bilir bilim kurgu kitaplarına ve filmlerine bayılırım.
Hele hele çözümlenmemiş sonlar ya da son anda çözülen gizler beni hep etkilemiştir.
Belki de bu yüzden hep son anda tanı koyulan "House MD" dizisine bayılıyorumdur.
İşte tam böyle bir film buldum!
Aslında çok önce almıştım bu filmi. D&R'ın indirimli dvdler kısmında ilgimi çekmişti. Zaten başrolde Elijah Wood var. Nasıl ilgimi çekmez :)
Kendime zaman yaratıp bir türlü izleyememiştim. Tatil başladığından beri dizi izliyorum.
Shameless'a başladım mesela. Dexter'da 6. sezona geldim. Aynı zamanda haaaalaaaa bitiremediğim Scrubs var. Tabi bir de House :)
Onlarla uğraşmaktan film izlemeyi unutur hale gelmiştim.
Ta ki bugün odamı toplayana kadar.
Cd leri düzenleme safhasında, "dur ya şu filmleri aldım ama izleyememiştim, bi izleyeyim" dedim.
Toplamda 4 film izledim :)
Tabi ki en mükemmeli ve beni etkileyeni Oxford Cinayetleri filmi oldu.
Belki de daha önce Oxford'a gittiğim için bu kadar etkilenmişimdir. Gidilen her mekanı tanımaya 
çalıştım mesela :) Bu da ilgimi yüksek tutmuş olabilir. Ama eminim siz de çok seveceksiniz.
Ardı ardına işlenen cinayetler. Artı matematik ve felsefe profesörleri, sayı dizileri, semboller, çözülmeye çalışılan cinayetler.
Ve hepsinin bağlandığı garip bir son.
En son dakikayı izlediğinizde eminim hepiniz "lan?? yok artık" diye kalacaksınız.
En yakın zamanda filmi alın ve hemen izleyin.
Nası bulduğunuzu da bana mutlaka bildirin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder