3 Şubat 2012 Cuma

Şu hayatta erkekler hakkında bir şey öğrendiysem o da şudur:
Bi kızı elde edebilmek için rolden role girerler, kızın istediği erkek tipini oynarlar. "ben de o filmi çok severim" "ben de mayonezi hiç sevmem" "ortak yönümüz de ne çokmuş" gibi laflarla kızın ağzından girip burnundan çıkarlar. Kızla çıkmaya başladıktan sonra yavaş yavaş özlerine dönerler. Artık eskisi kadar mesaj atmamaya özlememeye başlarlar. Değişim büyür. "Aslında ben mayonez severim ya"

Dersin ki şu filmi sevdiğini söylemiştin ikincisi çıkmış hadi gidelim, "ben aslında o filmden nefret etmiştim boşver romantik komediyi şimdi testereye gidelim"
Kızın çıkmaya başladığı erkek zamanla odunlaşır, öküzleşir.

Sen böyle değildin dersin. Cevapları hazırdır. "Ben hep böyleydim sen yanlış tanımışsın"
Neden böyle davranıyosun dersin. Cevap bellidir. "Beni değiştirmeye çalışıyosun"

Erkek milleti x karenin parabolü gibidir. Senin tanıdığınla o apayrıdır. 

2 yorum: